Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с акумулатор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с акумулатор

    Цялата история е следната-
    Купувайки колата виждам,че акумулатора е за смяна,какво пък ще чакам да се скапе тотално.Допреди 2седмици нямах проблем даже рекорда ми е -16 да пали макар и слабо да върти,но един щастлив ден не иска да запали.Отивам купувам един Бош давам една минимална заплата и щастлив тичам към Алфата-днеска ще се кара-си мисля.
    Слагам го като бял човек,врътвам и запали като Жигула
    Урааа три дена щастие,три дена яли,пили и се веселили както се казва в приказките,но след три дена кеф кюф,кюф на найси батерия няма никой.Дигам капака,Опаа клемите на първо четене не ги бях забелязал,че са смазани от завиване,добре без паника като стар алфист тичам,звъня,намирам,купувам два вида клеми белким една стане,събирам бригада философи и сменявам клемите.Всичко точно сменено при пълна консумация зарежда 14,1.Карам два дена като ми прави впечатление,че стартера върти слабо когато е първия старт за деня,но наближава срока за удрянето на печат от фирмата сервиз за гаранцията,обаче си викам я аз да заредя акомулатора да не се излагаме пред чужденците.Свалям,зареждам,качвам и ми прави впечатление,че по-силно върти от преди зареждането.Вчера отивам в сервиза проверяват 14,1 удрят печата,изряден съм.
    И днес щастлив отивам на РД и ааа паля,едвам върти,но върти.Пробвам 3 пъти а-а не иска да запали,като забележка подгрявах само по един път.Дадох си ток от служебната и ми прави впечатление,че върти по-добре,но самия ДВГ прави няколко оборота и тогава пали.
    Сега като се прибрах махнах клемите да видя дали има някаква оттечка и да ми цоца батерията вечерта,защото проблем ми е само първия старт за деня след това старта върти като бесен.
    Та имам два въпроса препоръчайте ми добър жичкаджия да търси ме отечката или друго ме навява на мисълта дали пък не са ми отишли свещите и не подгрява хубаво,защото макар и слабо да върти все пак върти,но ресурса за въртене е три пъти,все си мисля,че трябва да е повече.
    Колата е 2.4 ЖТД.
    Last edited by vikoalfa; d.m.y г., 09:49. Основание: Забравяне
    Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
    Alfa Romeo 33

  • #2
    Първоначално публикувано от vikoalfa Покажи съобщение
    Цялата история е следната-
    Купувайки колата виждам,че акумулатора е за смяна,какво пък ще чакам да се скапе тотално.Допреди 2седмици нямах проблем даже рекорда ми е -16 да пали макар и слабо да върти,но един щастлив ден не иска да запали.Отивам купувам един Бош давам една минимална заплата и щастлив тичам към Алфата-днеска ще се кара-си мисля.
    Слагам го като бял човек,врътвам и запали като Жигула
    Урааа три дена щастие,три дена яли,пили и се веселили както се казва в приказките,но след три дена кеф кюф,кюф на найси батерия няма никой.Дигам капака,Опаа клемите на първо четене не ги бях забелязал,че са смазани от завиване,добре без паника като стар алфист тичам,звъня,намирам,купувам два вида клеми белким една стане,събирам бригада философи и сменявам клемите.Всичко точно сменено при пълна консумация зарежда 14,1.Карам два дена като ми прави впечатление,че стартера върти слабо когато е първия старт за деня,но наближава срока за удрянето на печат от фирмата сервиз за гаранцията,обаче си викам я аз да заредя акомулатора да не се излагаме пред чужденците.Свалям,зареждам,качвам и ми прави впечатление,че по-силно върти от преди зареждането.Вчера отивам в сервиза проверяват 14,1 удрят печата,изряден съм.
    И днес щастлив отивам на РД и ааа паля,едвам върти,но върти.Пробвам 3 пъти а-а не иска да запали,като забележка подгрявах само по един път.Дадох си ток от служебната и ми прави впечатление,че върти по-добре,но самия ДВГ прави няколко оборота и тогава пали.
    Сега като се прибрах махнах клемите да видя дали има някаква оттечка и да ми цоца батерията вечерта,защото проблем ми е само първия старт за деня след това старта върти като бесен.
    Та имам два въпроса препоръчайте ми добър жичкаджия да търси ме отечката или друго ме навява на мисълта дали пък не са ми отишли свещите и не подгрява хубаво,защото макар и слабо да върти все пак върти,но ресурса за въртене е три пъти,все си мисля,че трябва да е повече.
    да не би акумулатора да е с по-малък ампераж

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от vikoalfa Покажи съобщение
      Цялата история е следната-
      Купувайки колата виждам,че акумулатора е за смяна,какво пък ще чакам да се скапе тотално.Допреди 2седмици нямах проблем даже рекорда ми е -16 да пали макар и слабо да върти,но един щастлив ден не иска да запали.Отивам купувам един Бош давам една минимална заплата и щастлив тичам към Алфата-днеска ще се кара-си мисля.
      Слагам го като бял човек,врътвам и запали като Жигула
      Урааа три дена щастие,три дена яли,пили и се веселили както се казва в приказките,но след три дена кеф кюф,кюф на найси батерия няма никой.Дигам капака,Опаа клемите на първо четене не ги бях забелязал,че са смазани от завиване,добре без паника като стар алфист тичам,звъня,намирам,купувам два вида клеми белким една стане,събирам бригада философи и сменявам клемите.Всичко точно сменено при пълна консумация зарежда 14,1.Карам два дена като ми прави впечатление,че стартера върти слабо когато е първия старт за деня,но наближава срока за удрянето на печат от фирмата сервиз за гаранцията,обаче си викам я аз да заредя акомулатора да не се излагаме пред чужденците.Свалям,зареждам,качвам и ми прави впечатление,че по-силно върти от преди зареждането.Вчера отивам в сервиза проверяват 14,1 удрят печата,изряден съм.
      И днес щастлив отивам на РД и ааа паля,едвам върти,но върти.Пробвам 3 пъти а-а не иска да запали,като забележка подгрявах само по един път.Дадох си ток от служебната и ми прави впечатление,че върти по-добре,но самия ДВГ прави няколко оборота и тогава пали.
      Сега като се прибрах махнах клемите да видя дали има някаква оттечка и да ми цоца батерията вечерта,защото проблем ми е само първия старт за деня след това старта върти като бесен.
      Та имам два въпроса препоръчайте ми добър жичкаджия да търси ме отечката или друго ме навява на мисълта дали пък не са ми отишли свещите и не подгрява хубаво,защото макар и слабо да върти все пак върти,но ресурса за въртене е три пъти,все си мисля,че трябва да е повече.
      на мен ми прилича на стартер с прецакани втулки.
      когато акумулатора е свеж има мощност за първото
      палене но но не може дасе възстанови за следващия
      ден.Имал съм подобен проблем с бензинова кола.
      мъкнех акумолатори като луд.добре че накрая стартера
      блокира та се разбра откакво е.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от raffaello Покажи съобщение
        да не би акумулатора да е с по-малък ампераж
        Нормален за 2.4 ЖТД-70-680а.Гледах в каталог за мойта го дават 70-700а,а стария е 72-630 и нямаше проблем зимата.
        Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
        Alfa Romeo 33

        Comment


        • #5
          Хайде де никой ли не знае надежден електричар.
          Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
          Alfa Romeo 33

          Comment


          • #6
            Алтернатора не зарежда ли повече отколкото трябва!?14.1?
            sigpic
            "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщение
              Алтернатора не зарежда ли повече отколкото трябва!?14.1?

              13.8-14.2 това е нормалното зареждане на акомулатор.
              Alfa Mito 1.4
              156 2.0 155 ex
              156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

              Comment


              • #8
                Одисеята отива към своя край,в покой акумулатора показва 13,1 и спада до 12,6,но при завъртане на стартера пада до 9,1А сега...или стартер,или акумулатора е за рекламация.Утре ще пробвам с здрава батерия,за да изключа акумулатора като вариант.Е ако запаля де.

                бтв-стартер само от 2.4 ли става или може и от другите модификаций.
                Last edited by vikoalfa; d.m.y г., 23:22.
                Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
                Alfa Romeo 33

                Comment


                • #9
                  re

                  Здравейте Колеги
                  значи и аз имам същият проблем от 3-месеца тая кола ми разгони фамилията.изведнъж спря да пали,имам акумулатор на 6-месеца,но много майстори търсиха проблема във стартеи,регулатори,свещи,релета,но какво излезна тъпият акумулатор.значи като му замерваш гъстотата на електролита е във норми,супер зареден,но когато се измери волтажа при запалване тъпият акумулатор дава 8 Волта.и Алфата се чуди какво става,върти като луда но неможе да запали.когато е топло пали от третия път,но престой ли по дълго време без да се кара колата,край няма палене,палих я със дърпане,със допълнителен ток,отново зареждах акумулатора абе изобщо не го препоръчвам на никой МЪКА ГОЛЯМА.сега ми дадоха нов Акумулатор и колата си пали без ядове.
                  156 2,4jtd

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Boriio Покажи съобщение
                    Здравейте Колеги
                    значи и аз имам същият проблем от 3-месеца тая кола ми разгони фамилията.изведнъж спря да пали,имам акумулатор на 6-месеца,но много майстори търсиха проблема във стартеи,регулатори,свещи,релета,но какво излезна тъпият акумулатор.значи като му замерваш гъстотата на електролита е във норми,супер зареден,но когато се измери волтажа при запалване тъпият акумулатор дава 8 Волта.и Алфата се чуди какво става,върти като луда но неможе да запали.когато е топло пали от третия път,но престой ли по дълго време без да се кара колата,край няма палене,палих я със дърпане,със допълнителен ток,отново зареждах акумулатора абе изобщо не го препоръчвам на никой МЪКА ГОЛЯМА.сега ми дадоха нов Акумулатор и колата си пали без ядове.
                    А така,все едно това е моята кола.Само че моята дава 9 волта,още утре ще пробвам с читав акумулатор и ако е така отивам и им го бием тоя БОШ у главата.
                    Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
                    Alfa Romeo 33

                    Comment


                    • #11
                      E пРизнаха ли си от Бош
                      Last edited by fred; d.m.y г., 18:46.
                      Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                      Нагоре по стълбата, която води надолу
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Освен основните клеми провери ли и другите клеми които са в пластмасовата кутията над акумулатора? При мен се оказа точно + към стартера проблемен.
                        Ex 156 SW 2,4 JTD .
                        Renault Megane Grandtour 2010
                        Ex Dedra 2.0 ieLS

                        Comment


                        • #13
                          Не е точно по вашата болка колеги, но става въпрос за акумулатори! Интересна статия
                          Може би ще видите в нея първоизточника на проблема.
                          Успех!
                          Have A Nice Day
                          o/_______\o
                          (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                          []=о===о=[]

                          Comment


                          • #14
                            Значи отива проблема към стартер,сложих друг акумулатор от бенз. кола с 450а даже не иска и да завърти пада на 7в,така че ще трябва да свалям стартера все пак,да се види.Ако някой замери при стартиране батерията на кола като моята ще ми помогне много,защото всеки вика незнам колко пада при стартиране.Но факт е че след първото запалване стартера върти нормално,а до сега винаги когато съм правил стартер-проблема е когато се стопли колата т.е. обратното на моя проблем.Ходих и в Бош те естествено се правят на Лили Иванова,стартера бил тръгнал.
                            Колкото до колегата с клемата,аз съм от старите 156 и мойта клема е обикновенна,а твоята е на блок.
                            Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
                            Alfa Romeo 33

                            Comment


                            • #15
                              Стартера умря.Поне културно се скапа,вечерта си я паркирах в паркинга и днеска тръгвам да паля
                              А преди това даже си въртеше нормално.Добре,че не ме изостави на път някъде
                              Alfa Romeo 156 2.4 JTD Lisan Remap
                              Alfa Romeo 33

                              Comment

                              Working...
                              X